Book et forløb

I kan også tage del i åben skole som samarbejdspartner
Åben Skole er en spændende, lærerig og inddragende afveksling til den daglige undervisning på skolen. Se her, hvor nemt det er at booke et forløb.

Hvis du er interesseret i et Åben Skole-forløb for din klasse, så er det nemt at komme i gang.

Alle tilbud er samlet og kan bookes på portalen Skolen i virkeligheden.

Portalen fungerer som et udstillingsvindue, der viser den brede vifte af tilbud, der er samlet under Åben Skole. Hvis du er interesseret i et forløb, så bruger du bare søgemaskinen til at finde de relevante forløb. Du kan fx filtrere tilbuddene efter fag, målgruppe og tidspunkt.

Tilbuddene på portalen bliver løbende opdateret, så det er en god idé at tjekke den med jævne mellemrum.

Vi sørger for at kvalitetssikre portalen en gang om året, hvor vi evaluerer og reviderer tilbuddene, så de er i overensstemmelse med de aktuelle behov og muligheder for både skolerne og udbyderne.